Acces Direct face audiență și fără Vulpița! Ce cifre a înregistrat ediția de weekend a emisiunii

Impulsionați de audiențele record înregistrate în ultimele luni, mai marii Antenei 1 au decis că emisiunea Acces Direct trebuie să aibă și o ediție de weekend.

Programată în fiecare sâmbătă, de la orele 17:00, aceasta vine, însă, cu un experiment inedit: se concentrează pe cu totul alte subiecte decât „veșnica” telenovelă a Vulpiței, tânăra din Blăgești care de aproape jumătate de an își pune viața personală pe tapet.

Ei bine, vă vine sau nu să credeți, „experimentul” a adus cifre deloc de neglijat, instalându-se confortabil în fotoliul de lider pe tronsonul său orar. Potrivit paginademedia.ro, față de sămbăta trecută, când pe interval avea o reluare Chefi la Cuțite, postul Intact aproape că și-a dublat audiența.

Acces Direct se descurcă și fără Vulpița. Ediția de weekend a dublat audiența Antenei 1
Cu toate acestea, ediția de weekend nu a mai fost urmărită de un număr la fel de mare de români precum în cursul săptămânii și s-a constatat o pierdere pe segmentul publicului tânăr. Topul este completat de România TV și Kanal D. Surprinzător sau nu, Pro TV a reușit să ocupe doar locul al patrulea.


Apreciază și distribuie !

Concret, Acces Direct a propulsat Antena 1 la o medie de 623.000 de telespectatori pe minut, în condițiile în care în urmă cu o săptămână abia dacă reușea să adune 345.000 cu reluările show-ului culinar jurizat de Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu.

A pierdut, în schimb, o bună parte din publicul tânăr
Interes pentru Acces Direct de weekend a existat și în mediul urban, unde s-a constatat o creștere semnificativă pe interval, comparativ cu situația din 20 iunie. Postul a înregistrat o audiență de 291.000, față de 220.000 cât avea în urmă cu o săptămână.

Cifre ceva mai puțin mulțumitoare au venit de pe segmentul tânăr, unde Antena 1 nu s-a mai clasat pe primul loc, fiind depășită de rivala Kanal D. Ce-i drept, diferența dintre cele două posturi este foarte mică, dar ea există și trebuie luată în seamă.

De altfel, pe mai-marii din Antene îi îngrijorează faptul că aproximativ o treime din publicul tânăr a schimbat canalul de la o săptămână la alta. Dacă pe 20 iunie, la reluarea Chefi la cuțite, s-au uitat peste 80.000, sâmbăta trecută au fost „pe recepție” doar 58.000.

De pe primul loc, Kanal D a numărat pe acest interval o medie de 59.000 de persoane. Pro TV a prins la rândul său podiumul pe publicul comercial, fiind urmărit de aproximativ 50.000 de telespectatori, în vreme ce România TV a coborât pe patru, cu 32.000.