Acasă SĂNĂTATE Dieta japoneză care promite slăbirea într-un timp record

Dieta japoneză care promite slăbirea într-un timp record

DISTRIBUIȚI

Dieta japoneză care promite slăbirea într-un timp record

Nu este de mirare că japonezii se află printre cei mai longevivi pământeni, deoarece stilul de viață și mai ales cel alimentar este unul foarte sănătos.
În Japonia, potrivit studiilor, rata de obezitate pentru femei este de numai 2,9% (față de 35% în S.U.A.), iar durata medie de viață este de 85 de ani.

Un alt aspect destul de interesant cu femeile din această țară este faptul că ele după vârsta de 40 de ani nu iau în greutate, iar procesul de îmbătrânire este cu mult încetinit.

Ce este efectul de yo-yo?

Atunci când surplusul de kilograme îți face probleme este indicat să faci o schimbare radicală în viața ta și să începi să faci mișcare, să înveți să te hrănești corespunzător.
Acesta este cel mai bun motiv pentru care dietele pe termen scurt nu sunt recomandate.

Însă dacă vrei să încerci metoda japoneză de 3 zile pentru a-ți activa și accelera metabolismul, trebuie să știi că această metodă are la bază orezul, iar acesta nu reprezintă nici un fel de pericol pentru sănătate.

În prima zi a acestei diete se consumă doar orez, fierbi 250 grame de orez negru, roșu sau integral. Cel mai bine ar fi să nu folosești deloc sare. Nu se consumă nimic altceva în această zi.

În cea de-a doua zi a acestei diete, trebuie să mănânci doar pește, cu puțină lămâie. Poți consuma până la 500 de grame de pește, pe grătar sau la cuptor. Fără garnitură și fără nimic altceva.

Iar a treia zi este exact ca în prima zi. Pentru a nu te îngrășa la loc după aceste zile, urmează apoi o dietă sănătoasă și echilibrata.

Stilul de viață japonez este cunoscut ca fiind o sursă de inspirație pentru mulți nutriționiști.

Consumă cel puțin 2 litri de apă pe zi. Se consumă doar apă, ceai și cafea între mese. Nu există gustări în regimul lor alimentar. Nu sunt permise alcoolul, pâine și făinoasele, zahărul sau sarea.

Recomandări:
Sănătatea nu ține cont de excepții, nu apela la nici un fel de gustare, mai ales dacă între mese te confrunți cu senzația de foame.

Apelează la un cântar de bucătărie, acesta  fiind de mare ajutor în acest regim japonez.

În ceea ce privește peștele, poți consuma: somon, ton, macrou, sardine, hering, crap, somn și alte tipuri de pește. Carnea trebuie să fie macră, fără grăsime (piept de pui / curcan, mușchi de vită sau de porc.

Citește și: Revolta unui tată cu copilul în spital, după anunțul despăgubirilor pentru deținuți: „Locul vostru e la pușcărie, nu în guvern”